JYSK vahvisti asiakaspalvelutiiminsä hyvinvointia Novetoksen valmennuksella

Novetos toteutti JYSKin asiakaspalvelutiimille valmennuksen syksyn 2024 ja alkuvuoden 2025 aikana. Osallistavissa ryhmätapaamissa käsiteltiin muun muassa työn voimavaroja ja palautumista, itsetuntemusta itsensä johtamisen tukena, kuormittavan työtilanteen käsittelyä, resilienssiä ja keinoja oman hyvinvoinnin vahvistamiseksi. Ryhmätapaamisten lisäksi valmennusprosessiin sisältyi ennakko- ja välitehtäviä sekä vertaisparityöskentelyä. Novetokselta valmentajina projektissa toimivat Laura Sundell ja Pia Jäminki-Hovi.
Valmennuksen tavoitteena oli vahvistaa asiakaspalvelutiimin hyvinvointia kuormittavassa ja kiireisessä työarjessa kehittämällä esimerkiksi itsensä johtamisen taitoja.
Miten onnistui?
Valmennus mahdollisti koko asiakaspalvelutiimin pysähtymisen hyvinvoinnin ja omien vaikutuskeinojen ääreen. Myös työyhteisön keskinäinen tuki nousi aktiivisesti keskusteluihin - valmennuksen koettiin oivalluttavan muun muassa positiivisuuden merkityksestä, sekä itseä että muita kohtaan. Jo ennestään erinomainen yhteishenki ja ilmapiiri saivat lisäbuustia valmennuspäivistä.
"Suosittelemme lämpimästi Novetosta yhteistyökumppaniksi asiakaspalvelun valmennuksiin. Tarpeisiimme räätälöity koulutusohjelma oli tehokas ja inspiroivia, ja valmennus sai myös tiimiltämme hyvää palautetta.
Laura Sundellin ja Pia Jäminki-Hovin kanssa työskentely on ollut sujuvaa ja he ovat aina valmiita vastaamaan tarpeisiimme nopeasti ja ammattitaitoisesti."
- Leena Saario, HR Manager, JYSK Suomi & Tiina Moberg, Customer Service Manager, JYSK Suomi
-
Leena Saario
HR Manager, JYSK Suomi -
Tiina Moberg
Customer Service Manager, JYSK Suomi