Lisäksi he pohtivat mitä merkitystä toimintatavoilla on nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä, jossa yrityksille asetetaan yhä uusia ja kovenevia vaatimuksia.

Kirja tarkastelee vastuullista yritystoimintaa strategisesta näkökulmasta ja yhdistää teorian käytäntöön tarjoamalla arviointi- ja kehittämismallin, jota yritykset voivat hyödyntää etsiessään uusia ja innovatiivisia tapoja rakentaa pitkäjänteistä hyötyä itselleen ja sidosryhmilleen. Lisäksi kirja kertoo runsaasti esimerkkejä vastuullisen yritystoiminnan hyvistä käytännöistä ja sidosryhmien konkreettisista odotuksista yrityksiä kohtaan.

Kirja on suunnattu yritysjohdolle, toiminnan kehittämisestä tai asiakas- ja sidosryhmäsuhteista vastaaville henkilöille ja kaikille niille, joita kiinnostavat vastuullisen liiketoiminnan uudet mahdollisuudet.

Petri Lehtipuu, Susanna Monni

SIDOSASU: sidottu
ISBN: 952-14-1017-5
SIVUMÄÄRÄ: 307
JULKAISUVUOSI: 2007
KUSTANTAJA: Talentum

Osta heti ›