Skip to content
JULKAISUT

Potkua palvelubisnekseen – Asiakaskokemus luodaan yhdessä

Niin yhteiskunta, johtajat kuin työntekijätkin haluavat parempaa työelämää – miten sitä siis saadaan aikaiseksi? 2014

Parempi palveluliiketoiminta syntyy yhteistyöstä yrityksen sisäisten toimijoiden, mutta myös yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden kesken. Paremman työelämän ja tuloksellisuuden rakentaminen ei ole vain johtajien juttu, vaan se on meidän kaikkien vastuulla. Kyse ei ole prosessista vaan systeemistä, jossa jokainen toimija vaikuttaa omalla käyttäytymisellään lopputulokseen.

Tämä kirja rakentaa sillan työelämän eri ryhmien välille. Kirjan konkreettiset esimerkit arjen työelämästä ovat tuttuja työntekijöille, johtajille, kollegoille sekä asiakkaille – meille kaikille. Ne auttavat huomaamaan, että jokaisella on omien valintojensa kautta mahdollisuus luoda parempaa työelämää itselle ja muille. Kirja konkretisoi miten jokainen voi siirtyä päivästä päivään selviytymisestä uudelle tasolle, jossa omaa työelämää tarkastellaan laajemmasta näkökulmasta.

Tässä kirjassa ei eristetä strategiaa vuorovaikutuksesta eikä toimintaa tunteista, sillä asioiden tarkastelu irrallisina ilmiöinä ei enää riitä.

Merja Fischer, Satu Vainio

SIDOSASU: Sidottu
ISBN: 978-952-14-2131-0
SIVUMÄÄRÄ: 198
JULKAISUVUOSI: 2014
KUSTANTAJA: Talentum

Osta heti ›